Hosted 3CX van NuCall is een complete zakelijke communicatieoplossing voor je bedrijf. Met het gebruik van dit programma is het mogelijk om te beschikken over een digitale receptioniste, kun je gebruik maken van ingebouwde functies voor wachtrijen en geïntegreerde tekstberichten. Daarnaast zijn er mogelijkheden rondom videoconferenties, web meetings en kun je gebruik maken van tools als intercom, voice mail, het kunnen bekijken van de status van collega’s en gespreksopnames. Het werkt ook allemaal nog eens super gemakkelijk! Voordelen van 3CXMet de telefooncentrale van 3CX wordt het mogelijk om je medewerkers op afstand te laten werken en klanten te woord te staan via live chat op je website. Met dit programma, wat lokaal kan worden geïnstalleerd, kun je alle functies die nodig zijn voor het flexwerken integreren in één systeem. Functies zoals live chat, Facebook- en sms-berichten, videogesprekken, de telefooncentrale staan dan allemaal op één plek en zijn altijd en overal te gebruiken via apps voor de mobiel en de browser. Je medewerkers zijn dus niet meer afhankelijk van kantoor, maar kunnen overal werken! Bovendien is deze telefooncentrale ook nog eens compatibel met IP-telefoons en SIP-trunks. Het maakt bij deze oplossing niet uit hoeveel medewerkers er zijn of in welke branche je werkzaam bent. Het abonnement dat je bij NuCall afsluit is namelijk opgebouwd uit het aantal gelijktijdige gesprekken die plaatsvinden en dus niet op basis van een vast tarief per gebruiker. Het aantal gebruikers is ongelimiteerd. Elke medewerker krijgt een eigen profiel. Met dit profiel kunnen de medewerkers overal inloggen. MaatwerkEen zakelijk telefoonsysteem moet goed presteren, bij NuCall weten ze wat daarvoor nodig is. Goede geluidskwaliteit, lage onderhoudskosten, uitstekende bereikbaarheid van je medewerkers, allemaal zaken waar rekening mee gehouden wordt. Bereikbaarheid is het belangrijkste en NuCall zorgt er dan ook graag voor dat deze gegarandeerd wordt. Geen bereikbaarheids vraag is echter hetzelfde, daarom kijken wij met elke nieuwe geïnteresseerde actief mee naar de mogelijkheden. Elke oplossing voor zakelijke telefonie wordt op maat gemaakt. Daarbij wordt rekening gehouden welke uitbreidingsmogelijkheden jij nodig hebt om goed te kunnen blijven werken. Denk hierbij aan keuzemenu’s, gespreksopname, bellen via een app of de integratie van je CRM-pakket. Kijk op de website voor meer informatie. |