CI productions
Image default
Zakelijke dienstverlening

Een extern VoIP platform inschakelen

Het gemak van een extern VoIP platform

Om omzet in de IT- en telecombranche te kunnen genereren is het mogelijk om meerdere verschillende wegen te bewandelen. U kunt zich puur richten op het leveren van soft- of hardware, servicegericht bezig zijn of een combinatie van dat alles bewerkstelligen. Ook een dienst als VoIP Voice over Internet Protocol zou in dat kader een goede aanvulling op uw reeds bestaande aanbod kunnen zijn, mede omdat deze moderne telecomtechniek steeds populairder wordt. Wellicht overweegt u in dat kader om een heel eigen VoIP platform te ontwikkelen, maar deinst u daar op dit moment nog voor terug omdat u heeft ontdekt welke pittige kosten er aan hangen. Een uiterst relevante vraag is in dat kader dan ook of u die investering uiteindelijk ook echt terug gaat verdienen. Telador biedt u in de vorm van wederverkoop echter een interessant alternatief aan waarbij u wel van de lusten van de opwaartse trend van VoIP kunt profiteren, maar niet te maken krijgt met de (technische) lasten ervan.

Een VoIP platform zonder zorgen

Telador heeft namelijk al een compleet VoIP platform voor haar wederverkopers klaar staan, waar u op uiterst eenvoudige wijze aan kunt haken. Het systeem maakt daarbij ook nog eens gebruik van zogenoemde white labels, wat betekent dat u er uw eigen logo en huisstijl in kunt implementeren, zodat uw klanten nooit in de gaten zullen krijgen dat niet u, maar Telador voor de correcte afhandeling van het volledige VoIP-proces verantwoordelijk is. Omdat uw klanten van u gewend zijn dat u hen van hoogwaardige producten en diensten voorziet, kunt u eenzelfde hoogwaardige insteek ook van Telador verwachten. Het VoIP platform waar uw klanten mee te maken zullen krijgen is sowieso uiterst intuïtief en dus gemakkelijk bedienbaar. En in de uitzonderlijke gevallen dat er toch problemen of storingen in het VoIP-systeem ontstaan, zorgen de service-experts van Telador ervoor dat alles binnen de kortste keren voor uw klant wordt opgelost